[ENG SUB MV] G-Dragon - She's Gone (from 'Shine A Light' DVD) (HD)

3.15 min. | 4.954792 user rating | 279454 views

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.



#[ENG SUB MV] G-Dragon - She's Gone (from 'Shine A Light' DVD) (HD)

  1. wtf gd how are you still hot while killing someone
  2. Um this is twisted
  3. holy..... best. mv. ever.
  4. I love yong
  5. In here GD's like one of those demented stalkers that goes all psycho (well, more than before) after the girl R-E-J-E-C-T-S him...it's creepy...but hot...
  6. this sexy as hell!! omg i was like on the edge like woa is he gonna kill her omg GD got that SWAGGA !! :D love him! <3
  7. i had 2 say this but Jiyong Oppa even makes a murder scene look dreamy and cool. <3 <3 <3
  8. I love how fake the blood is :D .... No, seriously, the ketchup blood is a little bit disappointing, but I do love this video and I do love this song.
  9. I think she is running the wrong way?
  10. fine!! kill me GD .. <3 but everytime i hear your voice and see your face.. *died*
  11. onlyGD,,,that can look bad like an evil but he also could look cute as a doll in his crayon video,,,,his really one of the kind,
  12. I wouldn't say so. I think he was just overwhelmed at what he did. I mean if you murdered someone like that... how would you feel. LOL.
  13. It looks like an ascot.
  14. first time it's actually okay to love the bad guy in the scary movie/drama. or in this case, mv. :D
  15. I agree, the only thing he can't do is clone himself and marry all his fans....pity
  16. I LOVE THIS. GD is so sexy in this. SHOW UR SWAG
  17. I think TOP is singing 'She's Gone, yeah!"
  18. at 2:57 i almost had a heart attack o.O
  19. if u want to know,gd is an actor went he was young!
  20. why did he kill her??
  21. GD <3
  22. No wonder he killed her. She was a bitch. lol. GD would never be friendzoned like that IRL. >.>;;
  23. is it weird if I find him hot in this video
  24. ikr
  25. ok. first time finding this song/video and i am in love with this song way to go GD