McDonalds Drive Thru Rap

7.30 min. | 4.751576 user rating | 13810166 views

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.



Yep. Just watch. Special thanks to the guys who originally wrote this rap. It wasn't us.

  1. If you do this at all, PLEASE don't do it while it's busy. It's hard enough trying to do 2 other things at once while trying to take orders the normal way. Also, Double Cheese burgers don't have lettuce.
  2. Just order your food like a normal fucking person,you're wasting time rapping and trying to get famous on youtube,just order your food and keep it moving for cars waiting behind you.If I was working at a drive thru at a fast food restaurant and if some dickhead rapped there order,I would tell you please gtfo,don't no one have time for that stupid fucking bullshit.
  3. Kary wilson dont get yo white ass beat yo lil ass prob only sixteen
  4. Not trying to be mean or anything but you need to come up with your own raps instead of using someone Else's, you basically got 13m+ views just for doing the same exact rap someone else did 
  5. LMAO... This is the funniest thing I have ever seen!!!
  6. XD me and my brother planned to do this
  7. Hahaha lol you guys are funny
  8. Should've been McDonalds Drive Thru *Wrap*
  9. nmc utyas mnnc das nmc yi ug
  10. You have officially ruined it 
  11. VRage much.
  12. I LOVE YOU!!!!
  13. oh Yea I NEED A DOUBLE CHEESEBURGER AND HOLD THE LETTUCE DONT BE FRON SUN NO SEEDS ON THE BUN WE BE UP IN THIS DRIVE THRU ORDER FOR TWO GOTTA CRAVING FOR A NUMBER NINE LIKE MY SHOE NEED SOME CHICKEN UP IN HERE IN THIS DIZZLE FRIZZLE MY DIZZLE EXTRA SALT FRIZZLE DR PEPPER MY BROTHER ANTHER FOR YOUR MOTHER DOUBLE DOUBLE SUPER SIZE AND DONT FORGET THE FRIZZE 
  14. I've watched this so many times XD
  15. xD LMAO
  16. They suck
  17. Precious is... hot
  18. the driver can not rap he is just repeating one word per sentence.!!!
  19. I used to sing this ALL a time in 5th grade with my friends,still do like its new
  20. I gotta do this
  21. I've been singing this too many times
  22. i need a double cheese burger and hold that lettus dont be dumb son no seeds on the bun we be up in this drive through order for two i got a craving for a number not like my shoe need some chicken up in her in this dizzle for rizzle my nizzle extra salt on the frizzle doctor pepper my brother another for your mother double double super size and don't for get the fries (NAILED IT!)
  23. you'll white boys nooooo sorry