Snow White-Heigh Ho-(French 2001)

2.27 min. | 4.5176716 user rating | 2074937 views

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.



hear the dwarfs in French!

  1. Oh it is really nice in Frenvh!! I loved also the Greek version!!!!!!!
  2. It's : "Hey ho! Hey ho! Rolala ;)
  3. they don't say "shit"! they say "pioche". It means "dig up" and then they say "he ho"
  4. Hole? are you guys serious? I laughed, but they miss the "LE" of hole to be complete, and their Hey is: "Hé"
  5. @tymail707 why pay em, they got a big diamond mine all to themselves. THEY'RE RICH!!
  6. я бы не хотел чтобы мне по еблу настучал ишак... честно не хотел бы
  7. lol A hole
  8. Can you post the Italian version?????
  9. hahahahaha!! a-hole!! LMFAO!
  10. eh hole? eh hole eh hole? hell hole in 3 line of heigh hh? hmmmm so confusing well goodjob tho uploading french version from the DVD or idk where
  11. LOL the french version is funny.
  12. Whaha :p never heard it in french! love it :) i have the dutch version if u like to hear :)
  13. good
  14. I didnt the title at first and I was wondering why I was only understanding some of it lol
  15. na chuj im te diamenty?
  16. французы же тоже чурки значит
  17. A Hole! On rentre du boulot! It just beggars belief! This is gross! C'est bien la premiere fois que j'ai ecoute la version francaise - et je dois dire que j'ai presque pete la vessie en l'ecoutant. Dieu soit loue qu'on nous a jamais passe ce film dans le cours de francais!!!
  18. It sounds like a Disney song o.0 Did some work on its dub job huh?
  19. I like the english version better
  20. LOLOLOLOLOLOLOLOLOL A-HOLE
  21. 1:19 he says a hoe!!
  22. plin de souvenir j'avais 5 ans quand je regardait sa
  23. @rorokub And they marching down to get a bit of the lady ;)
  24. I love the French version sooooo much
  25. I speak quite a bit of french but i didnt understand A WORD they said xD