Utah Saints - 'Something Good 08' (Official Video)

2.93 min. | 4.899138 user rating | 8355604 views

You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.



Subscribe for more: http://po.st/SUBSCRIBE Available to download here: http://po.st/UtahSaintsSC08 This is the official video for Utah Saints - Something Good 08

  1. This is a classic from 2008 
  2. Remember when music was fucking great... and it took skill to create?!?! this is it! 
  3. Utah Saints - 'Something Good 08' (Official Video): http://youtu.be/oMLCrzy9TEs *НАЗЫВАЕТСЯ ,,ЭТО Я УДАЧНО ЗАШЕЛ!" САМА ЦЕЛУЮ СВОЙ ПЕРСТЕНЬ НА МИЗИНЦЕ, ЕСЛИ УДАЧНО ВСЕ! СЛУШАЕМ ! ВЕСЕЛО ЖЕ !!!*
  4. Brro haha this song is fricken awesome! So are those dance moves!! Lol.
  5. Is that bloke at the end Jimmy Savil?
  6. Just found out that the sample "something good is ...." is from the Kate Bush song Cloudbusting 
  7. ATY sent me here
  8. came here cuz of Diva Mizuki
  9. hahaha that was cool :p
  10. Dannyelle's friend is fuckin sexy (That hot blond)
  11. Its a shame the copy if this is so Grainy! amazing video but a better quality would of been appreciated
  12. I came here coz of Asa Butterfield :D
  13. Good music brought me here
  14. Ok, very ok, but, THE best is Utah Saints- Utah Saints Original with..........The FUCKING UTAH SAINTS!
  15. Not bad tune
  16. Tha brunette is fine as 
  17. GTA 6 brought me here
  18. just imagine you and your friends at school start playing that song off some loud portable speaker just blasting this song XD just dancing like in the video in the middle of the hallway.... making the triangle formation and shit.... dam, that would be awesome 
  19. Amo esta coreografia e a música ! FODA D+++++
  20. most precious scenes I have ever seen like he was floating on air LMFAO XD
  21. Dancing away the pain of relegation 
  22. Tha brunette is fine as 
  23. Scheisse ist das gut! 
  24. wow he can sure dance, my feet hurt
Sam Sparro - Black and Gold Music Videos
19255687 shouts
Running Man Basics Music Videos
3996963 shouts
Basshunter : Now You're Gone Music Videos
159233619 shouts
Kate Bush Cloudbusting Music Videos
4262755 shouts